CENTRUM POMOCY FLEEX
AWARIA? WYPADEK? JESTEŚMY Z TOBĄ!
Nasza infolinia działa 7 dni w tygodniu, od 8:00 do 22:00 — nie zostawimy Cię bez wsparcia.
FAQ
POZNAJ ODPOWIEDZI NA KLUCZOWE PYTANIA
Jakie dokumenty są potrzebne, aby wynająć samochód?
Przede wszystkim konieczne jest prawo jazdy potwierdzające uprawnienia do kierowania samochodem. Potrzebny będzie również drugi dokument tożsamości do weryfikacji: dowód osobisty, paszport lub karta pobytu.
Czy samochodami FLEEX mogę podróżować za granicę?
Naszymi samochodami można poruszać się po terytorium Unii Europejskiej. Z uwagi na ograniczenia w zakresie monitorowania floty, wyjazd za granicę Polski jest możliwy tylko w przypadku wcześniejszego zgłoszenia tego faktu.
Czy samochody FLEEX są ubezpieczone?
Tak, wszystkie samochody w naszej flocie posiadają niezbędne ubezpieczenia wymagane przez przepisy ruchu drogowego.
Co zrobić w przypadku kontroli policyjnej?
Przede wszystkim nie panikuj! Razem z kluczykami do samochodu, otrzymasz dowód rejestracyjny, który okażesz policji. Pamiętaj również o Twoim prawie jazdy. W przypadku wyjazdu za granicę posiadanie dowodu rejestracyjnego, polisy ubezpieczeniowej oraz prawa jazdy jest obowiązkowe.
Czy w trakcie najmu mogę zamienić się z kierowcą obok?
Jest to możliwe. Jednak kierować pojazdem może osoba, która dokonywała najmu i/lub osoba/osoby zgłoszone przy zawieraniu umowy.
Co zrobić w przypadku awarii podczas podróży?
Do Państwa usług jest pomoc Assistance w godzinach 8-22. W przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń na drodze należy skontaktować się pod numerem telefonu +48 459 59 29 59.
Czy Państwa auta posiadają zimowe wyposażenie (łańcuchy)?
Na życzenie klienta istnieje możliwość wynajmu zimowego wyposażenia.
Czy w pojazdach można przewozić zwierzęta?
Jest to tylko możliwe w specjalnie przystosowanych do tego transporterach.
Czy firma FLEEX pobiera kaucje?
Tak, w naszej firmie jest stosowana praktyka kaucji. Kaucja dla każdego pojazdu jest indywidualna.
Gdzie mogę znaleźć regulamin?
Regulamin możesz znaleźć tutaj.
CENTRUM POMOCY FLEEX
KATEGORIE WSPARCIA
WSZYSTKO CO POTRZEBUJESZ W JEDNYM MIEJSCU
Znajdziesz tu odpowiedzi i instrukcje krok po kroku w trzech głównych obszarach wsparcia:
JAK DOKONAĆ REZERWACJI?
Dowiedz się więcej o rezerwacjach.
OBSZAR OPERACYJNY
Sprawdź obszar działania Fleex oraz szczegóły operacyjne.
INFORMACJE O UBEZPIECZENIU
Szczegóły polis, ochrona w razie szkody, assistance i auto zastępcze.